01 September 2010

Tentang Assignment, Merdeka dan Raya..

Addduuuuuiiihhhh..!!! patah tulang belakang aku..!!! 1st time kot ak rasa sepanjang ak bergelar mahasiswa, ak bersunggung2,tekun, usaha, gigih, dan tawakkal demi menyiapkan 1 assignment. start siang semalam, berlarutan ke malam ni mengadap assignment 2. sampai lupe hari da...ade ke aku ingat ari ni da ari khamis. ingat esok da bleh nk balik kampung halamanku..
Assignment yg ak maksudkan ialah assignment Food retailing yg di ajar oleh En Ali.
En.Ali yg pernah aku cite sal dia lam blog ak ni gak 1 ketika.
ni pic beliau..skali lagi aku tayangkan.




"kalo ko x ciapkan keje ak kasi nih, aku....aku...
aku...aku jual seluar dalam Hush Puppy ko kat kedai Asmara Bundle..!!"







garangkan rupa beliau?

Secara dasarnya, kerajinan n kegigihan ak menyiapkan assignment beliau bukanlah kerana paras rupa beliau yang ala2 ahli tinju ni, tp sebenarnya kerana aku....ermmm..aku ape eh..? lupe r..xpe r..abaikan lah..yang penting ak da ciapkan keje beliau ni.. ape yang ak nk mentionkan kat cini adelah, ak da MERDAYA..!!!
(merdeka+raya).. ari 2 ak xsempat nk celebrate merdeka gara2 keje beliau ni..so skrg ak da leh celebrate merdeka n raye skali..huhuhu.. SELAMAT HARI MERDEKA n SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI SUME..!!!:)

No comments:

Post a Comment